baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

Упродовж 2014 року до райдержадміністрації надійшло 23 інформаційних запити (січень – 1, лютий – 4, березень – 1, квітень – 3, травень – 3, червень – 3, серпень – 1, вересень – 2, жовтень – 3, листопад – 1, грудень — 1),  це на 74 % більше ніж за 2013 рік.

Слід зазначити, що найбільше запитів подаються електронною
поштою – 14, особисто – 7, поштою – 2.

Від фізичних осіб надійшло 18 запитів, від юридичних осіб – 3 запити та об’єднання громадян без статусу юридичної особи – 2 запити.

Слід зазначити, що факти повторного надходження запитів на інформацію відсутні.

Усі запити були розглянуті, запитувачам інформації  надано ґрунтовні відповіді у відповідні терміни, які визначені  Законом України “Про доступ до публічної інформації”.

Павлоградською райдержадміністрацією опрацьовано всього 23 інформаційних запити, в т.ч.: відділом житлово-комунального господарства та будівництва – 3, відділом містобудування та архітектури – 3,  відділом економічного розвитку і торгівлі – 1, відділом культури, туризму, національностей та релігії – 2, сектором правового забезпечення – 5, головним спеціалістом забезпечення доступу до публічної інформації – 1, управлінням агропромислового розвитку – 2, управлінням соціального захисту населення – 2, сектором персоналу – 1, центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – 3.

Запитувачів цікавила інформація з наступних питань: про аграрний сектор, земельні відносини – 9; комунальне господарство – 2; транспорт і зв’язок – 2; економічна, інвестиційна політика, підприємство – 1; фінансова політика, розпорядження бюджетними коштами – 1; соціальний захист – 1; правова інформація, забезпечення законності та правопорядку – 2, питання сім’ї, дітей, молоді – 2, питання культури, охорони культурної спадщини – 2, діяльність органів місцевого самоврядування – 1.

 

baner
baner
baner
baner
baner
baner