baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

№ Р-224/0/335-16

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної державної адміністрації

25.05.2016                     м. Павлоград                      № Р-224/0/335-16

Про звіт Троїцького сільського

голови щодо виконання виконкомом

сільської ради делегованих повноважень

органів виконавчої влади

Керуючись статтею 35 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, відповідно до статей 27-39 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“ та враховуючи результати вивчення структурними підрозділами райдержадміністрації стану справ у виконкомі Троїцької сільської ради щодо виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади:

  1. Звіт Троїцького сільського голови Чуприни О.О. про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади взяти до відома (додається).
  1. Троїцькому сільському голові Чуприні О.О.:

2.1. Проаналізувати стан виконання сільського бюджету за 2015 рік та 4 місяці 2016 року за кожним дохідним джерелом та вжити заходи щодо забезпечення виконання показників відповідного бюджету на 2016 рік.

2.2. Здійснювати нарахування та виплату заробітної плати працівникам сільської ради своєчасно та в повному обсязі з урахуванням впровадження в 2016 році мінімальної заробітної плати.

2.3. Вжити організаційні заходи щодо забезпечення виконання затверджених на 2016 рік обсягів власних надходжень бюджетних установ та їх використання за напрямами, визначеними чинним законодавством.  Своєчасно вносити зміни до кошторисів за спеціальним фондом у випадках перевищення  надходжень  порівняно  з  сумою, врахованою в бюджеті на 2016 рік, спрямувати надходження, насамперед, на погашення заборгованості з оплати праці та енергоносіїв.

2.4. Забезпечити своєчасне освоєння коштів, що будуть виділятися сільській раді в 2016 році на реалізацію проектів та програм із бюджетів вищих рівнів, а також грантових коштів.

2.5. До кінця 2016 року забезпечити облаштування приміщень соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури для забезпечення доступу людей з обмеженими фізичними можливостями та безперешкодністю переміщення всередині приміщень.

2.6. Привести власні нормативно-правові акти у відповідність до Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”.

2.7. Забезпечити розроблення генерального плану с. Троїцьке.

2.8. Активізувати проведення робіт, затверджених Програмою розвитку земельних відносин та з охорони і раціонального використання земель, якою  передбачено фінансування (у тому числі за рахунок коштів, які надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва), а саме:

проведення нормативної грошової оцінки земель за межами населених пунктів, інвентаризації земель, захист земель різного цільового призначення від ерозії, заболочення, вторинного засолення, переущільнення, зсувів, рекультивації порушених земель, поліпшення сільськогосподарських земель, створення полезахисних лісосмуг та захисних лісових насаджень, відновлення та розширення площ лісів, створення та упорядкування водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, очищення балок від продуктів ерозії.

2.9. Переглянути протягом ІІ-ІІІ кварталів 2016 року умови договорів оренди в частині справляння орендної плати за використання земельних ділянок орендарями, та в разі необхідності, прийняти відповідне рішення сесії сільської ради і укласти додаткові угоди до діючих договорів оренди земельних ділянок.

2.10. Провести до кінця 2016 року інвентаризацію земель під об’єктами соціальної інфраструктури, комунальної власності, під кладовищами, тощо.

2.11. На виконання доручення голови райдержадміністрації від 07 вересня 2009 року № 78-д „Про завершення видачі державних актів на право власності на земельну ділянку власникам сертифікатів (паїв)” протягом І півріччя 2016 року оформити та зареєструвати право власності на 22 земельні ділянки взамін сертифікатів, у тому числі спадкоємцям 9-ти земельних ділянок (паїв), власники яких померли („відумерла спадщина”).

2.12. Тримати на постійному контролі роботу торгівельних закладів у частині недопущення продажу алкогольних та тютюнових виробів дітям.

Проводити роботу серед підприємців, забезпечити наявність рекламної продукції в магазинах щодо заборони продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв, тютюнових виробів неповнолітнім.

2.13. Створити житловий фонд соціального призначення згідно із Законом України „Про житловий фонд соціального призначення”, у тому числі за рахунок придбання житла на вторинному ринку.

2.14. Сприяти вирішенню питанню ремонту дороги, що веде до дошкільного навчального закладу, та ділянки дороги від с. Троїцьке до с.Вербове, де здійснюється підвіз дітей шкільного та дошкільного віку до навчальних закладів.

2.16. Активізувати роботу щодо заключення охоронних договорів на пам’ятки археології.

2.17. Вжити заходів щодо виготовлення проектно-кошторисної документації на ремонт приміщення сільського стадіону до 01 серпня 2016 року.

2.18. Сприяти вирішенню питання щодо відновлення опалення в сільській бібліотеці.

  1. Троїцькому сільському голові Чуприні О.О. інформувати письмово голову райдержадміністрації про хід виконання цього розпорядження у термін до 15 грудня 2016 року.
  1. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації, відділ організаційної роботи райдержадміністрації, контроль залишаю за собою.

 

Голова райдержадміністрації

С.Є. МАКСИМЧУК

baner
baner
baner
baner
baner
baner