baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

№ Р-265/0/335-15

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної державної адміністрації

25.06.2015                           м. Павлоград                      № Р-265/0/335-15

 

Про звіт В’язівоцького сільського голови

щодо виконання виконкомом сільської

ради делегованих повноважень органів

виконавчої влади

Керуючись статтею 35 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, відповідно до статей 27-39 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“ та враховуючи результати вивчення структурними підрозділами райдержадміністрації стану справ у виконкомі В’язівоцької сільської ради щодо виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади:

1. Звіт В’язівоцького сільського голови Бондаренка С.В. про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади взяти до відома (додається).

2. Рекомендувати В’язівоцькому сільському голові Бондаренку С.В.:

2.1. Проаналізувати стан виконання сільського бюджету за 2014 рік за кожним дохідним джерелом та вжити заходи щодо забезпечення виконання показників відповідного бюджету на 2015 рік, особливо в частині податку з доходів фізичних осіб та плати за землю.

2.2. Здійснювати нарахування та виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ своєчасно та в повному обсязі з урахуванням впровадження в 2015 році мінімальної заробітної плати.

2.3. Вжити організаційні заходи щодо забезпечення виконання затверджених на 2015 рік обсягів власних надходжень бюджетних установ та їх використання за напрямами, визначеними чинним законодавством.

Своєчасно вносити зміни до кошторисів за спеціальним фондом у випадках перевищення надходжень порівняно з сумою, врахованою в   бюджеті на 2015 рік, спрямувати надходження, насамперед, на погашення заборгованості з оплати праці та енергоносіїв.

2.4. Забезпечити виготовлення кошторисної документації за кошти місцевого бюджету для отримання коштів з державного або обласного бюджету на ремонт доріг та забезпечити своєчасне освоєння коштів.

2.5. Вирішити питання фінансування робіт та проведення заходів з приведення до належного санітарного та естетичного стану полігону ТПВ в с. В’язівок.

2.6. До кінця 2015 року забезпечити облаштування приміщень соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури для забезпечення доступу людей з обмеженими фізичними можливостями та безперешкодністю переміщення всередині приміщень.

2.7. Привести до кінця 2015 року власні нормативно-правові акти у відповідність до Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”.

2.8. Здійснювати протягом 2015 року моніторинг стану розроблення містобудівної документації.

2.9. Визначити межі зон охорон пам’ятників архітектури.

2.10. Активізувати проведення робіт, затверджених Програмою розвитку земельних відносин та з охорони і раціонального використання земель, якою  передбачено фінансування (у тому числі за рахунок коштів, які надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва), а саме:

проведення нормативної грошової оцінки земель за межами населених пунктів, інвентаризації земель, захист земель різного цільового призначення від ерозії, заболочення, вторинного засолення, переущільнення, зсувів, рекультивації порушених земель, поліпшення сільськогосподарських земель, створення полезахисних лісосмуг та захисних лісових насаджень, відновлення та розширення площ лісів, створення та упорядкування водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, очищення балок від продуктів ерозії.

2.11. Переглянути протягом ІІІ кварталу 2015 року умови договорів оренди в частині справляння орендної плати за використання земельних ділянок орендарями, та в разі необхідності, прийняти відповідне рішення сесії сільської ради і укласти додаткові угоди до діючих договорів оренди земельних ділянок.

2.12. Провести протягом 2015 року інвентаризацію земель під об’єктами соціальної інфраструктури (сільський будинок культури, комунальний дошкільний навчальний заклад „В’язівоцький дитячий ясла-садок „Ромашка” загального розвитку), під об’єктами комунальної власності, під кладовищами, тощо.

2.13. На виконання доручення голови райдержадміністрації від 07 вересня 2009 року №78-д „Про завершення видачі державних актів на право власності на земельну ділянку власникам сертифікатів (паїв)” протягом 2015 року оформити та зареєструвати право власності на 49 земельних ділянок взамін сертифікатів, у тому числі спадкоємцям 7-и земельних ділянок (паїв), власники яких померли („відумерла спадщина”).

2.14. Тримати на постійному контролі роботу торгівельних закладів у частині недопущення продажу алкогольних та тютюнових виробів дітям.

Проводити роботу серед підприємців, забезпечити наявність рекламної продукції в магазинах щодо заборони продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв, тютюнових виробів неповнолітнім.

2.15. Протягом 2015 року створити житловий фонд соціального призначення, у тому числі за рахунок придбання житла на вторинному ринку.

2.16. Протягом 2015 року сприяти вирішенню питання щодо покращення матеріальної-технічної бази дошкільного навчального закладу, а саме:

заміна електрокабеля (20 м) від електролічильника до основної будівлі;

видалення аварійних дерев на території закладу;

переміщення огорожі з метою зменшення майданчику дошкільного закладу;

безпеки руху вихованців до дошкільного закладу, а саме: встановлення лінії дорожньої розмітки, що вказує пішохідний перехід, та попереджуючого дорожнього знаку «Обережно, діти!».

2.17. Сприяти вирішенню питання забезпечення якісною водою (замінити башту Рожновського на безбаштовий варіант) та заміни покрівлі будівлі В’язівоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

2.18. Сприяти покращенню матеріальної-технічної бази закладів культури сільської ради (проведення капітального ремонту приміщення котельні СБК (оновлення даху), проведення косметичного ремонту сільського будинку культури (3-х кімнат для занять).

2.19. Активізувати роботу щодо заключення охоронних договорів на пам’ятки археології.

3. В’язівоцькому сільському голові Бондаренку С.В. інформувати письмово голову райдержадміністрації про хід виконання цього розпорядження у термін до 15 грудня 2015 року.

4.Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації, відділ організаційної роботи райдержадміністрації, контроль залишаю за собою.

 

 

Голова райдержадміністрації

С.Є.МАКСИМЧУК

baner
baner
baner
baner
baner
baner