baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

№ Р-25/0/335-14

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної державної адміністрації

       31.01.2014                                      м. Павлоград                    № Р-25/0/335-14

Про стан роботи із зверненнями

громадян та взаємодії з “Контакт-центром

“Гаряча лінія Дмитра Колєснікова”

за підсумками 2013 року

За підсумками роботи із зверненнями громадян та взаємодії з “Контакт-центром “Гаряча лінія Дмитра Колєснікова” за підсумками 2013 року головним спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян райдержадміністрації проаналізовано стан виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативних актів.

Всього протягом 2013 року в райдержадміністрації зареєстровано 173 звернення, що на 5 менше за цей же період минулого року (178 звернень з 2012 році). Всього в своїх зверненнях громадянами було порушено 212 питань.

На особистих прийомах отримано звернень 116, що на 82 звернень  більше, ніж за минулий рік.

Протягом 2013 року через „Гарячу лінію Дмитра Колєснікова“ до райдержадміністрації надійшло 160 звернень.

З таких питань: комунального господарства — 42; аграрної політики та земельних відносин — 38; соціального захисту — 24; житлової політики — 12; та інше — 12. Всього звернулось 160 громадян.

На контролі у  органів влади вищого рівня протягом звітного періоду перебувало 59 звернень від мешканців району, на які направлені письмові відповіді згідно з встановленими термінами. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Богданівської, Вербківської, Богуславської сільських рад.

Керуючись законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про звернення громадян”, на виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня  2009 року № 630 „Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”, з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та попередження недоліків у цій сфері:

1. Керівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати сільським головам взяти до відома аналітичну довідку про підсумки роботи протягом 2013 року із зверненнями громадян в Павлоградському районі.

2. Заступникам голови райдержадміністрації, керівнику апарату райдержадміністрації звернути увагу на підвищення вимогливості до керівників структурних підрозділів райдержадміністрації щодо забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства.

3. Керівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати сільським головам:

взяти під особистий контроль розгляд повторних звернень, з’ясування причин, що їх породжують, надання практичної допомоги заявникам;

надавати до головному спеціалісту по роботі зі зверненнями громадян райдержадміністрації щомісячно, щоквартально, та за рік до 5 числа місяця, що наступає за звітним, письмову інформацію про стан вирішення питань, порушених у зверненнях громадян;

забезпечити оперативне реагування на звернення, що надходять на урядову телефону „гарячу лінію“, „гарячу лінію Дмитра Колєснікова“  та взяти під особистий контроль недопущення порушення встановлених термінів розгляду даних звернень;

сільським головам підвищити рівень підготовки до проведення особистого прийому громадян за місцем їх праці та проживання керівництвом райдержадміністрації;

вжити заходів щодо недопущення порушення строків розгляду звернень, встановлених керівництвом райдержадміністрації.

4. Головному спеціалісту роботі зі зверненнями громадян  райдержадміністрації Поповій А.М.:

продовжити вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;

надавати методичну допомогу структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам сільських рад району щодо організації роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства;

надавати голові райдержадміністрації звіти про стан роботи із зверненнями громадян щомісяця, щокварталу та за рік;

вжити заходів щодо недопущення порушення строків розгляду звернень, встановлених керівництвом райдержадміністрації;

вжити заходів щодо перегляду та приведення у відповідність до вимог чинного законодавства документів, що регламентують порядок роботи із зверненнями громадян в Павлоградській райдержадміністрації;

забезпечити систематичне проведення перевірок роботи із зверненнями громадян та днів контролю в управліннях, відділах, структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах сільських рад.

5. Сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю забезпечити оприлюднення аналітичної довідки про підсумки роботи із зверненнями громадян та взаємодії з “Контакт-центром “Гаряча лінія Дмитра Колєснікова” за підсумками 2013 року у засобах масової інформації.

6. Відділу діловодства та контролю райдержадміністрації надати для опрацювання копію цього розпорядження управлінням, відділам, структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам сільських рад.

7. Розпорядження голови райдержадміністрації від 05 лютого 2013 року № 35-р-13 „Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2012 року“ вважати таким, що втратило чинність.

8. Інформувати про хід виконання цього розпорядження в І півріччі 2014 року.

9. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на головного спеціаліста по роботі зі зверненнями громадян Попову А.М., контроль – на керівника апарату райдержадміністрації Денисову С.В.

 

Голова райдержадміністрації                                                            В.М.ДУДНІК

baner
baner
baner
baner
baner
baner