baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

№ 567/0/335-13

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної державної адміністрації

26.12.2013                      м. Павлоград                      № 567/0/335-13

 

Про звіт  Богданівського сільського

голови щодо виконання виконкомом

сільської ради делегованих

повноважень органів виконавчої влади

Керуючись статтею 35 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, відповідно до статей 27-39 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“ та враховуючи результати вивчення відділами, управліннями, структурними підрозділами райдержадміністрації стану справ у виконкомі Богданівської сільської ради щодо виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади:

1. Звіт Богданівського сільського голови Грищенка О.Г. про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади взяти до відома (додається).

2. Рекомендувати Богданівському сільському голові Грищенку О.Г.:

2.1. Проаналізувати стан виконання сільського бюджету за одинадцять місяців 2013 року за кожним джерелом надходжень та вжити заходи щодо забезпечення виконання показників відповідного бюджету на 2013 рік, особливо в частині податку з доходів фізичних осіб, плати за землю.

2.2. Здійснювати нарахування та виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ своєчасно та в повному обсязі з урахуванням впровадження в 2013 році мінімальної заробітної плати.

2.3. Вжити організаційні заходи щодо забезпечення виконання затверджених на 2013 рік обсягів власних надходжень бюджетних установ та їх використання за напрямами, визначеними чинним законодавством.  Своєчасно вносити зміни до кошторисів за спеціальним фондом у випадках перевищення  надходжень  порівняно  з  сумою, урахованою   в   бюджеті на 2013 рік, спрямувати надходження, насамперед, на погашення заборгованості з оплати праці та енергоносіїв.

2.4. Передбачити в бюджеті сільської ради на 2014 рік кошти на виготовлення проектно-кошторисної документації для отримання субвенції з державного або обласного бюджету для проведення ремонту доріг.

2.5. Забезпечити розробку схеми санітарної очистки населених пунктів сільської ради, відвести в установленому порядку земельну ділянку для видалення побутових відходів.

2.6. Забезпечити до кінця 2013 року освоєння коштів фонду охорони навколишнього природного середовища.

2.7. Забезпечити співфінансування по об’єктах: „Реконструкція дитячого садку № 2 „Термок” по вул. Шкільна, 14 в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області” та „Капітальний ремонт будівлі (заміна покрівлі, часткова заміна вікон, ремонт ганку) комунального закладу Богданівська ЗШ І-ІІІ ступенів за адресою вул. Шевченка, 32Г в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області”, які планується реалізувати в рамках Програми соціального партнерства на 2013-2015 роки.

2.8. Активізувати проведення робіт, затверджених Програмою розвитку земельних відносин та з охорони і раціонального використання земель, якою  передбачено фінансування (у тому числі за рахунок коштів, які надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва), а саме:

проведення нормативної грошової оцінки земель за межами населених пунктів, інвентаризації земель, захист земель різного цільового призначення від ерозії, заболочення, вторинного засолення, переущільнення, зсувів, рекультивації порушених земель, поліпшення сільськогосподарських земель, створення полезахисних лісосмуг та захисних лісових насаджень, відновлення та розширення площ лісів, створення та упорядкування водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, очищення балок від продуктів ерозії.

2.9. Звітувати про стан підготовки до введення в дію з 1 січня 2014 року нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Богданівка, с. Мерцалівка, с. Самарське, с. Тельмана.

2.10. Провести у 2014 року інвентаризацію земель під будівлями колишньої сільської ради, під кладовищами за межами населених пунктів.

2.11. На виконання доручення голови райдержадміністрації від 07 вересня 2009 року № 78-д „Про завершення видачі державних актів на право власності на земельну ділянку власникам сертифікатів (паїв)” протягом першого півріччя 2014 року оформити та зареєструвати право власності на 30 земельних ділянок взамін сертифікатів, у тому числі спадкоємцям 23 земельних ділянок (паїв),  власники яких померли („відумерла спадщина”).

2.12. Сприяти протягом першого півріччя 2014 року виконанню робіт щодо облаштування об’єктів та приміщень соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури для забезпечення доступу людей з обмеженими фізичними можливостями та безперешкодністю переміщення всередині приміщень.

2.13 Забезпечити приведення власних нормативно-правових актів у відповідність до вимог Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”.

2.14. Забезпечити надання до райдержадміністрації рішення сесії Богданівської сільської ради щодо затвердження проектів планування та забудови сіл Богданівка, Тельмана, Мерцалівка, Самарське.

2.15. Провести ремонт фасаду сільського будинку культури та сільської бібліотеки.

2.16. Розглянути можливість щодо виділення коштів на ремонт та на придбання світильників для сільської бібліотеки.

2.17. Провести роботу щодо залучення якнайбільше дітей пільгової категорії до аматорських колективів. Поширити мережу аматорських колективів (зокрема, театрального, хореографічного мистецтв).

2.18. Активізувати роботу сільського будинку культури щодо проведення загальноосвітніх масових свят та виховних заходів для дітей та молоді, урізноманітнити форми дозвілля мешканців села.

2.19. Активізувати пошукові роботи пам’ятки № 6213 Могила К.Р.Шмідта, так як вона внесена в перелік пам’яток історії та охороняється згідно Закону України „Про охорону культурної спадщини”.

2.20. Проводити у весняно-літній період танцювальні вечори відпочинку для молоді.

2.21. Створити Реєстр приміщень житлового фонду соціального призначення згідно з Законом України „Про житловий фонд соціального призначення”, у тому числі за рахунок придбання житла на вторинному ринку.

2.22. Впорядкувати та зберегти існуюче житло, яке закріплене за дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та особами з їх числа.

2.23. Підвищити відповідальність за виконання вимог законодавчих актів щодо охорони прав та інтересів дітей, згідно з вимогами чинного законодавства своєчасно виявляти дітей, які залишилися без батьківського піклування, з оформленням відповідних документів.

2.24. Тримати на постійному контролі роботу торгівельних закладів у частині недопущення продажу алкогольних та тютюнових виробів дітям.  Розглянути на сесії сільської ради та прийняти рішення про обмеження продажу тютюнових та алкогольних виробів у магазинах, які знаходяться на відстані менше 300 м від навчального закладу.

Провести роботу серед підприємців, забезпечити наявність рекламної продукції в магазинах щодо заборони продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв, тютюнових виробів неповнолітнім.

2.25. Розвивати сімейні форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на території сільської ради.

2.26. Продовжити вирішення питання щодо реконструкції приміщення дошкільного навчального закладу „Теремок”.

2.27. Приділяти достатню увагу проблемам спортсменів села Богданівка, відвідувати спортивні заходи (навіть якщо вони проводяться на території Богданівської сільської ради),  сприяти у наданні автотранспорту для підвозу учасників районних змагань.

Розглянути можливість щодо виділення коштів у межах бюджетних асигнувань на 2014 рік для вирішення зазначених питань.

2.28. Покращити виконавську дисципліну по роботі із зверненнями громадян та забезпечити більш якісну підготовку матеріалів для надання відповіді по скаргам.

3. Богданівському сільському голові Грищенку О.Г. інформувати письмово голову райдержадміністрації про хід виконання цього розпорядження у термін до 01 липня 2014 року.

4. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації, відділ організаційної роботи райдержадміністрації, контроль – на першого заступника голови райдержадміністрації Чорного І.М.

 

Голова райдержадміністрації                                                             В.М.ДУДНІК

baner
baner
baner
baner
baner
baner