baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

№ Р-15/0/335-18

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної державної адміністрації

24.01.2018                                м. Павлоград                        № Р-15/0/335-18

Про стан роботи

із зверненнями громадян

за підсумками 2017 року

       За підсумками роботи із зверненнями громадян у 2017 році, сектором із правового забезпечення апарату райдержадміністрації проаналізовано стан виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативних актів.

     Всього протягом 2017 року в райдержадміністрації зареєстровано 208 звернень, що на 15 більше за цей же період минулого року (193 звернення у 2016 році). Всього в своїх зверненнях громадянами було порушено 208 питань.

    На особистих прийомах отримано 167 звернень, що на 43 звернення більше ніж за цей же період минулого року.

   Всього протягом 2017 року через державну установу „Урядовий контактний центр“ до райдержадміністрації надійшло 78 звернень з таких питань: аграрної політики та земельних відносин – 18, соціального захисту – 8, комунального господарства – 18, охорони здоров’я – 11, діяльність органів місцевого самоврядування – 10 та інше – 13.

    За 2017 рік до райдержадміністрації надійшло 103 звернення з контакт-центру „гаряча лінія голови облдержадміністрації“ з таких питань: комунального господарства – 40, аграрної політики та земельних відносин – 22, соціального захисту – 14, діяльність органів місцевого самоврядування – 9, освіти-5, праці та заробітної плати-1 та інше – 12.

   Дані звернення тримались на контролі керівництва райдержадміністрації, відповіді на порушені питання надавались в строк, визначений в доручені, з недопущенням надання неповних, необґрунтованих відповідей.

   Колективних звернень надійшло 8 (у 2016 році 18). З урахуванням колективних звернень всього звернулось 319 громадян.

   Найбільше таких звернень надійшло від жителів Вербківської, Богданівської, Троїцької, Межиріцької, Богуславської та Булахівської сільських рад.

  Керуючись законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про звернення громадян”, на виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 „Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”, з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та попередження недоліків у цій сфері:

  1. Керівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати сільським головам взяти до відома аналітичну довідку про підсумки роботи у 2017 році із зверненнями громадян в Павлоградському районі.
  2. Заступникам голови райдержадміністрації, керівнику апарату райдержадміністрації звернути увагу на підвищення вимогливості до керівників структурних підрозділів райдержадміністрації щодо забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства.
  3. Керівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати сільським головам:
  • взяти під особистий контроль розгляд повторних звернень, з’ясування причин, що їх породжують, надання практичної допомоги заявникам;
  • надавати спеціалісту сектору із правового забезпечення апарату  райдержадміністрації щомісячно, щоквартально, та за рік до 5 числа місяця, що наступає за звітним, письмову інформацію про стан вирішення питань, порушених у зверненнях громадян;
  • забезпечити оперативне реагування на звернення, що надходять на урядову телефону „гарячу лінію“, „гарячу лінію голови облдержадміністрації“  та взяти під особистий контроль недопущення порушення встановлених термінів розгляду даних звернень;
  • сільським головам підвищити рівень підготовки до проведення особистого прийому громадян за місцем їх праці та проживання керівництвом райдержадміністрації;
  • вжити заходів щодо недопущення порушення строків розгляду звернень,  встановлених керівництвом райдержадміністрації.
  1. Завідувачу сектору із правового забезпечення апарату райдержадміністрації Роздольській Т.П.:
  • продовжити вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;
  • надавати методичну допомогу структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам сільських рад району щодо організації роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства;
  • надавати голові райдержадміністрації звіти про стан роботи із зверненнями громадян щомісяця, щокварталу та за рік;
  • вжити заходів щодо недопущення порушення строків розгляду звернень,  встановлених керівництвом райдержадміністрації;
  • вжити заходів щодо перегляду та приведення у відповідність до вимог чинного законодавства документів, що регламентують порядок роботи із зверненнями громадян в Павлоградській райдержадміністрації;
  • забезпечити систематичне проведення перевірок роботи із зверненнями громадян та днів контролю в управліннях, відділах, структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах сільських рад.
  1. Оприлюднити аналітичну довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік у засобах масової інформації.
  2. Сектору діловодства і контролю та доступу до публічної інформації райдержадміністрації надати для опрацювання копію цього розпорядження управлінням, відділам, структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам сільських рад.
  3. Інформувати про хід виконання цього розпорядження в липні 2018 року.
  4. Вважати такими, що втратили чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 25 січня 2017 року № Р-30/0/335-17 “Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками  2016 року” та від 26 липня 2017 року № Р-344/0/335-17 “Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2017 року”.
  5. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на завідувача сектору із правового забезпечення апарату райдержадміністрації Роздольську Т.П., контроль — на керівника апарату райдержадміністрації Денисову С. В.

 

Голова райдержадміністрації                                                                 С.Є.МАКСИМЧУК

Довідка до Р-15-0-335-18 від 24.01.2018

 

baner
baner
baner
baner
baner
baner