baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

Р-344/0/335-17

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної державної адміністрації

26.07.2017                    м. Павлоград                    № Р-344/0/335-17

Про  стан  роботи  із

зверненнями  громадян

за підсумками І півріччя 2017 року

       За підсумками роботи із зверненнями громадян у I півріччі 2017 року  сектором із правового забезпечення та режимно-секретної роботи проаналізовано стан виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативних актів.

     Всього протягом І півріччя 2017 року в райдержадміністрації зареєстровано 105 звернень, що на 1 більше ніж за цей же період минулого року (104 звернення у І півріччі 2016 року). Всього в своїх зверненнях громадянами було порушено 105 питань.

   На особистих прийомах отримано 39 звернень, що на 25 звернень  менше ніж за цей же період минулого року.

       За І півріччя 2017 року до райдержадміністрації надійшло з державної установи „Урядовий контактний центр“ 24 звернення мешканців Павлоградського району, з контакт-центру „гаряча лінія голови облдержадміністрації“ 56 звернень мешканців Павлоградського району. Дані звернення тримались на контролі керівництва райдержадміністрації, відповіді на порушені питання надавались в строки, визначені в дорученнях, з недопущенням надання неповних, необґрунтованих відповідей.

Колективних звернень за І півріччя 2017 року надійшло 1 проти 13 у І півріччі 2016 року. З урахуванням колективних звернень всього звернулось 185 громадян.

Від вищих органів виконавчої влади України, до яких звернулись жителі району, на розгляд та виконання надійшло 7  звернень.

        Керуючись законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про звернення громадян”, на виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 „Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”, з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та попередження недоліків у цій сфері:

  1. Керівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати сільським головам взяти до відома аналітичну довідку про підсумки роботи за І півріччя у 2017 році із зверненнями громадян в Павлоградському районі.
  1. Заступнику голови райдержадміністрації, керівнику апарату райдержадміністрації звернути увагу на підвищення вимогливості до керівників структурних підрозділів райдержадміністрації щодо забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства.
  1. Керівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати сільським головам:
  • взяти під особистий контроль розгляд повторних звернень, з’ясування причин, що їх породжують, надання практичної допомоги заявникам;
  • надавати до сектору із правового забезпечення та режимно-секретної роботи  райдержадміністрації щомісячно, щоквартально, та за рік до 5 числа місяця, що наступає за звітним, письмову інформацію про стан вирішення питань, порушених у зверненнях громадян;
  • забезпечити оперативне реагування на звернення, що надходять на телефонні „урядову гарячу лінію“, „гарячу лінію голови облдержадміністрації“  та взяти під особистий контроль недопущення порушення встановлених термінів розгляду даних звернень;
  • сільським головам підвищити рівень підготовки до проведення особистого прийому громадян за місцем їх праці та проживання керівництвом райдержадміністрації;
  • вжити заходів щодо недопущення порушення строків розгляду звернень, встановлених керівництвом райдержадміністрації.
  1. Сектору із правового забезпечення та режимно-секретної роботи райдержадміністрації:
  • продовжити вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;
  • надавати методичну допомогу структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам сільських рад району щодо організації роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства;
  • надавати голові райдержадміністрації звіти про стан роботи із зверненнями громадян щомісяця, щокварталу та за рік;
  • вжити заходів щодо недопущення порушення строків розгляду звернень, встановлених керівництвом райдержадміністрації;
  • вжити заходів щодо перегляду та приведення у відповідність до вимог чинного законодавства документів, що регламентують порядок роботи із зверненнями громадян в Павлоградській райдержадміністрації;
  • забезпечити систематичне проведення перевірок роботи із зверненнями громадян та днів контролю в управліннях, відділах, структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах сільських рад.
  1. Оприлюднити аналітичну довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2017 року у засобах масової інформації.
  1. Сектору діловодства і контролю та доступу до публічної інформації райдержадміністрації (Аксініна) надати для опрацювання копію цього розпорядження управлінням, відділам, структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам сільських рад.
  1. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на завідувача сектору із правового забезпечення та режимно-секретної роботи райдержадміністрації Роздольську Т.П., контроль – на керівника апарату райдержадміністрації Денисову С.В.
  1. Інформувати про хід виконання цього розпорядження в січні 2018 року.

 

 

Голова райдержадміністрації                                                      С.Є. МАКСИМЧУК

baner
baner
baner
baner
baner
baner