baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

№ Р-30/0/335-16

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної державної адміністрації

27.01.2016                               м. Павлоград                       № Р-30/0/335-16

Про стан роботи

із зверненнями громадян

за підсумками 2015 року

За підсумками роботи із зверненнями громадян у 2015 року головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян райдержадміністрації проаналізовано стан виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативних актів.

Всього протягом 2015 року в райдержадміністрації зареєстровано 259 звернень, що на 4 менше за цей же період минулого року (263 звернення у 2014 році). Всього в своїх зверненнях громадянами було порушено 282 питання.

На особистих прийомах отримано 140 звернень, що на 24 звернення  менше ніж за цей же період минулого року.

До державної установи „Урядовий контактний центр“ звернулися 170 мешканеців Павлоградського району, дані звернення тримались на контролі керівництва райдержадміністрації, відповіді на порушені питання надавались в строк, визначений в доручені, з недопущенням надання неповних, необґрунтованих відповідей.

За 2015 р. до райдержадміністрації надійшло 76 звернень з контакт-центру „гаряча лінія голови облдержадміністрації“. З таких питань: комунального господарства —  46, аграрної політики та земельних  відносин – 5, соціального захисту -10,  заробітної плати – 3 та інше — 12.

Колективних звернень надійшло 17 (у 2014 році 17). З урахуванням колективних звернень всього звернулось 354 громадянина.

Найбільше таких звернень надійшло від жителів Богданівської, Вербківської Межиріцької  та Богуславської сільських рад.

Керуючись законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про звернення громадян”, на виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 „Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”, з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та попередження недоліків у цій сфері:

  1. Керівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати сільським головам взяти до відома аналітичну довідку про підсумки роботи у 2015 році із зверненнями громадян в Павлоградському районі.
  1. Заступникам голови райдержадміністрації, керівнику апарату райдержадміністрації звернути увагу на підвищення вимогливості до керівників структурних підрозділів райдержадміністрації щодо забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства.
  1. Керівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати сільським головам:

взяти під особистий контроль розгляд повторних звернень, з’ясування причин, що їх породжують, надання практичної допомоги заявникам;

надавати головному спеціалісту по роботі із зверненнями громадян райдержадміністрації щомісячно, щоквартально, та за рік до 5 числа місяця, що наступає за звітним, письмову інформацію про стан вирішення питань, порушених у зверненнях громадян;

забезпечити оперативне реагування на звернення, що надходять на урядову телефону „гарячу лінію“, „гарячу лінію голови облдержадміністрації“  та взяти під особистий контроль недопущення порушення встановлених термінів розгляду даних звернень;

сільським головам підвищити рівень підготовки до проведення особистого прийому громадян за місцем їх праці та проживання керівництвом райдержадміністрації;

вжити заходів щодо недопущення порушення строків розгляду звернень, встановлених керівництвом райдержадміністрації.

  1. Головному спеціалісту по роботі із зверненнями громадян райдержадміністрації Поповій А.М.:

продовжити вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;

надавати методичну допомогу структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам сільських рад району щодо організації роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства;

надавати голові райдержадміністрації звіти про стан роботи із зверненнями громадян щомісяця, щокварталу та за рік;

вжити заходів щодо недопущення порушення строків розгляду звернень, встановлених керівництвом райдержадміністрації;

вжити заходів щодо перегляду та приведення у відповідність до вимог чинного законодавства документів, що регламентують порядок роботи із зверненнями громадян в Павлоградській райдержадміністрації;

забезпечити систематичне проведення перевірок роботи із зверненнями громадян та днів контролю в управліннях, відділах, структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах сільських рад.

  1. Оприлюднити аналітичну довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2015 року у засобах масової інформації.
  2. Сектору діловодства і контролю та забезпечення доступу до публічної інформації райдержадміністрації надати для опрацювання копію цього розпорядження управлінням, відділам, структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам сільських рад.
  3. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на головного спеціаліста по роботі із зверненнями громадян, контроль – на керівника апарату райдержадміністрації .

Інформувати про хід виконання цього розпорядження в липні 2016 року.

  1. Розпорядження голови  райдержадміністрації   від   06 липня  2015  року

№ Р-302/0/335-15 “Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І півріччя  2015 року” вважати таким що втратило чинність.

 

Голова райдержадміністрації

С.Є.МАКСИМЧУК

baner
baner
baner
baner
baner
baner