baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

№ Р-610/0/335-15

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної державної адміністрації

25.12.2015                                 м. Павлоград                           №  Р-610/0/335-15

 

Про звіт Богданівського сільського

голови щодо виконання виконкомом

сільської ради делегованих повноважень

органів виконавчої влади

Керуючись статтею 35 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, відповідно до статей 27-39 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“ та враховуючи результати вивчення структурними підрозділами райдержадміністрації стану справ у виконкомі Богданівської сільської ради щодо виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади:

  1. Звіт Богданівського сільського голови Грищенка О.Г. про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади взяти до відома (додається).
  1. Рекомендувати Богданівському сільському голові Грищенку О.Г.

2.1. Проаналізувати стан виконання сільського бюджету за 2015 рік за кожним дохідним джерелом та вжити заходи щодо забезпечення виконання показників відповідного бюджету на 2016 рік, особливо в частині податку з доходів фізичних осіб та плати за землю.

2.2. Здійснювати нарахування та виплату заробітної плати працівникам сільської ради своєчасно та в повному обсязі з урахуванням впровадження змін до діючого законодавства.

2.3. Забезпечити протягом 2016 року виготовлення кошторисної документації на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності.

2.4. Забезпечити розробку схеми санітарної очистки території сільської ради та відведення в установленому порядку земельної ділянки для видалення побутових відходів.

2.5. Забезпечити протягом 2016 року облаштування приміщень соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури для забезпечення доступу людей з обмеженими фізичними можливостями та безперешкодністю переміщення всередині приміщень.

2.6. Привести до кінця 2015 року – 2016 рік власні нормативно-правові акти у відповідність до Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”.

2.7. Активізувати проведення робіт, затверджених Програмою розвитку земельних відносин та з охорони і раціонального використання земель, якою  передбачено фінансування (у тому числі за рахунок коштів, які надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва), а саме:

проведення нормативної грошової оцінки земель за межами населених пунктів, інвентаризації земель, захист земель різного цільового призначення від ерозії, заболочення, вторинного засолення, переущільнення, зсувів, рекультивації порушених земель, поліпшення сільськогосподарських земель, створення полезахисних лісосмуг та захисних лісових насаджень, відновлення та розширення площ лісів, створення та упорядкування водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, очищення балок від продуктів ерозії.

2.8. Переглянути протягом першого півріччя 2016 року умови договорів оренди в частині справляння орендної плати за використання земельних ділянок орендарями, та в разі необхідності, прийняти відповідне рішення сесії сільської ради і укласти додаткові угоди до діючих договорів оренди земельних ділянок.

2.9. Активізувати роботу щодо оновлення картографічного матеріалу у 2016 році.

2.10. На виконання доручення голови райдержадміністрації від 07 вересня 2009 року № 78-д „Про завершення видачі державних актів на право власності на земельну ділянку власникам сертифікатів (паїв)” протягом першого півріччя 2016 року оформити та зареєструвати право власності на 14 земельних ділянок взамін сертифікатів, у тому числі спадкоємцям 14-ти земельних ділянок (паїв), власники яких померли („відумерла спадщина”).

2.11. Тримати на постійному контролі роботу торгівельних закладів у частині недопущення продажу алкогольних та тютюнових виробів дітям.

Проводити роботу серед підприємців, забезпечити наявність рекламної продукції в магазинах щодо заборони продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв, тютюнових виробів неповнолітнім.

2.12. Створити Реєстр приміщень житлового фонду соціального призначення, в тому числі за рахунок придбання житла на вторинному ринку.

2.13. Сприяти вирішенню питання ремонту даху та спортзалу, заміни вікон у будівлі № 2 Богданівської ЗШ І-ІІІ ст.

2.14. Вирішити питання щодо обладнання спортивно-ігрового майданчику та огородження території Богданівської ЗШ І-ІІ ст., де знаходиться дошкільна група.

2.15. Обладнати спортивно-ігровий майданчик в ДНЗ „Світлячок”.

2.16. Здійснити капітальний ремонт будівлі Богданівського сільського будинку культури, розглянути питання оренди приміщення під СБК в Богданівській ЗШ І-ІІІ ст.

2.17. Вжити заходів щодо покращення матеріальної-технічної бази СБК (світлова апаратура, освітлення сцени та світлові ефекти, відеопроектор та екран, виставкові стенди для наглядної агітації, фото та результатів творчих досягнень аматорів СБК).

2.18. Активізувати роботу щодо проведення загальносільських масових свят та виховних заходів для дітей та молоді, урізноманітнити форми дозвілля мешканців села. Поширити мережу аматорських колективів (зокрема, хореографічного мистецтва).

2.19. Активізувати роботу щодо заключення охоронних договорів на пам’ятки археології.

2.20. Розглянути питання щодо ведення ставки інструктора по спорту для організації та проведення спортивно-оздоровчої роботи на території с. Нова Дача та с. Кохівка.

2.21. Приділити належну увагу щодо підготовки та забезпечення участі спортсменів ФСК „Лідер” Богданівської громади у районних сільських спортивних іграх та  спартакіадах у 2016 році.

  1. Богданівському сільському голові Грищенку О.Г. інформувати письмово голову райдержадміністрації про хід виконання цього розпорядження у термін до 15 червня 2016 року.
  1. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації, відділ організаційної роботи райдержадміністрації, контроль залишаю за собою.

Голова райдержадміністрації

С.Є. МАКСИМЧУК

baner
baner
baner
baner
baner
baner