baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

№ Р-222/0/335-15

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної державної адміністрації

28.05.2015                          м. Павлоград                      № Р-222/0/335-15

 

Про звіт Троїцького сільського голови

щодо виконання виконкомом сільської

ради делегованих повноважень

органів виконавчої влади

Керуючись статтею 35 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, відповідно до статей 27-39 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“ та враховуючи результати вивчення структурними підрозділами райдержадміністрації стану справ у виконкомі Троїцької сільської ради щодо виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади:

1. Звіт Троїцького сільського голови Чуприни О.О. про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади взяти до відома (додається).

2. Рекомендувати Троїцькому сільському голові Чуприні О.О.:

2.1. Проаналізувати стан виконання сільського бюджету за 2014 рік за кожним дохідним джерелом та вжити заходи щодо забезпечення виконання показників відповідного бюджету на 2015 рік, особливо в частині податку з доходів фізичних осіб та плати за землю.

2.2. Здійснювати нарахування та виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ своєчасно та в повному обсязі з урахуванням впровадження в 2015 році мінімальної заробітної плати.

2.3. Вжити організаційні заходи щодо забезпечення виконання затверджених на 2015 рік обсягів власних надходжень бюджетних установ та їх використання за напрямами, визначеними чинним законодавством.  Своєчасно вносити зміни до кошторисів за спеціальним фондом у випадках перевищення  надходжень  порівняно  з  сумою, врахованою в бюджеті на 2015 рік, спрямувати надходження, насамперед, на погашення заборгованості з оплати праці та енергоносіїв.

2.4. Забезпечити до кінця 2015 року своєчасне освоєння коштів субвенції з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах сільської ради.

2.5. Забезпечити розробку схеми санітарної очистки, відвести в установленому порядку земельну ділянку для видалення побутових відходів.

2.6. До кінця 2015 року забезпечити облаштування приміщень соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури для забезпечення доступу людей з обмеженими фізичними можливостями та безперешкодністю переміщення всередині приміщень.

2.7. Привести до кінця 2015 року власні нормативно-правові акти у відповідність до Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”.

2.8. Розглянути можливість до 01 серпня 2015 року оновити містобудівну документацію.

2.9. Активізувати проведення робіт, затверджених Програмою розвитку земельних відносин та з охорони і раціонального використання земель, якою  передбачено фінансування (у тому числі за рахунок коштів, які надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва), а саме:

проведення нормативної грошової оцінки земель за межами населених пунктів, інвентаризації земель, захист земель різного цільового призначення від ерозії, заболочення, вторинного засолення, переущільнення, зсувів, рекультивації порушених земель, поліпшення сільськогосподарських земель, створення полезахисних лісосмуг та захисних лісових насаджень, відновлення та розширення площ лісів, створення та упорядкування водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, очищення балок від продуктів ерозії.

2.10. Переглянути протягом ІІ-ІІІ кварталів 2015 року умови договорів оренди в частині справляння орендної плати за використання земельних ділянок орендарями, та в разі необхідності, прийняти відповідне рішення сесії сільської ради і укласти додаткові угоди до діючих договорів оренди земельних ділянок.

2.11. Провести протягом 2015 року інвентаризацію земель під об’єктами соціальної інфраструктури, під об’єктами комунальної власності, під кладовищами, тощо.

2.12. На виконання доручення голови райдержадміністрації від 07 вересня 2009 року № 78-д „Про завершення видачі державних актів на право власності на земельну ділянку власникам сертифікатів (паїв)” протягом першого півріччя 2015 року оформити та зареєструвати право власності на 22 земельні ділянки взамін сертифікатів, у тому числі спадкоємцям 9-ти земельних ділянок (паїв), власники яких померли („відумерла спадщина”).

2.13. Тримати на постійному контролі роботу торгівельних закладів у частині недопущення продажу алкогольних та тютюнових виробів дітям.

Проводити роботу серед підприємців, забезпечити наявність рекламної продукції в магазинах щодо заборони продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв, тютюнових виробів неповнолітнім.

2.14. Протягом 2015 року створити житловий фонд соціального призначення, у тому числі за рахунок придбання житла на вторинному ринку.

2.15. Сприяти вирішенню питання ремонту дороги від с. Троїцького до с. Вербове, до якого здійснюється підвіз дітей під час навчально-виховного процесу.

2.16. Вжити заходів щодо покращення матеріальної-технічної бази закладів культури (комп’ютеризація та телефонізація двох закладів культури; придбання спортивного інвентаря для настільного тенісу, волейболу, гирьового спорту; виділення коштів на відновлення роботи Інтернет-центру, передплата періодичних видань, поповнення книжкового фонду сучасними примірниками).

2.17. Активізувати роботу щодо заключення охоронних договорів на пам’ятки археології.

2.18. Забезпечити до кінця 2015 року своєчасне освоєння коштів, що будуть виділені на реалізацію проектів в рамках конкурсу проектів місцевого самоврядування за рахунок Фонду регіонального розвитку.

3. Троїцькому сільському голові Чуприні О.О. інформувати письмово голову райдержадміністрації про хід виконання цього розпорядження у термін до 01 серпня 2015 року.

4. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації, відділ організаційної роботи райдержадміністрації, контроль залишаю за собою.

 

Голова райдержадміністрації

С.Є.МАКСИМЧУК

baner
baner
baner
baner
baner
baner