baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

№ Р-371/0/335-14

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної державної адміністрації

25.09.2014                                     м. Павлоград                      № Р-371/0/335-14

Про звіт Вербківського сільського

голови щодо виконання виконкомом

сільської ради делегованих повноважень

органів виконавчої влади

Керуючись статтею 35 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, відповідно до статей 27-39 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“ та враховуючи результати вивчення структурними підрозділами райдержадміністрації стану справ у виконкомі Вербківської сільської ради щодо виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади:

1. Звіт Вербківського сільського голови Холоденко Л.П. про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади взяти до відома (додається).

2. Рекомендувати Вербківському сільському голові Холоденко Л.П.:

2.1. Проаналізувати стан виконання сільського бюджету за вісім місяців поточного року за кожним дохідним джерелом та вжити заходи щодо забезпечення виконання показників відповідного бюджету на 2014 рік, особливо в частині податку на доходи фізичних осіб, плати за землю.

2.2. Здійснювати нарахування та виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ своєчасно та в повному обсязі з урахуванням впровадження в 2014 році мінімальної заробітної плати.

2.3. Вжити організаційні заходи щодо забезпечення виконання затверджених на 2014 рік обсягів власних надходжень бюджетних установ та їх використання за напрямами, визначеними чинним законодавством.  Своєчасно вносити зміни до кошторисів за спеціальним фондом у випадках перевищення  надходжень  порівняно з сумою, врахованою в бюджеті на 2014 рік,спрямувати надходження, насамперед, на погашення заборгованості з оплати праці та енергоносіїв.

2.4. Забезпечити до кінця 2014 року своєчасне освоєння коштів субвенції з державного  бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах сільської ради.

2.5. Забезпечити розробку схеми санітарної очистки, відвести в установленому порядку земельну ділянку і облаштувати місце видалення побутових відходів.

2.6. Активізувати проведення робіт, затверджених Програмою розвитку земельних відносин та з охорони і раціонального використання земель, якою  передбачено фінансування (у тому числі за рахунок коштів, які надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва), а саме:

проведення нормативної грошової оцінки земель за межами населених пунктів, інвентаризації земель, захист земель різного цільового призначення від ерозії, заболочення, вторинного засолення, переущільнення, зсувів, рекультивації порушених земель, поліпшення сільськогосподарських земель, створення полезахисних лісосмуг та захисних лісових насаджень, відновлення та розширення площ лісів, створення та упорядкування водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, очищення балок від продуктів ерозії.

2.7. Протягом другого півріччя 2014 року переглянути умови договорів оренди в частині справляння орендної плати за використання земельних ділянок орендарями, та в разі необхідності, прийняти відповідне рішення сесії сільської ради і укласти додаткові угоди до діючих договорів оренди земельних ділянок.

2.8. Провести протягом поточного року інвентаризацію земель під об’єктами комунальної власності,спортивних майданчиків, будинку творчості, під кладовищами тощо.

2.9. На виконання доручення голови райдержадміністрації від 07 вересня 2009 року № 78-д „Про завершення видачі державних актів на право власності на земельну ділянку власникам сертифікатів (паїв)” до кінця 2014 року оформити та зареєструвати право власності на 1(одну) земельну ділянку взамін сертифікатів, у тому числі спадкоємцю 1(однієї) земельної ділянки (паїв), власники якої померли („відумерла спадщина”).

2.10. Сприяти до кінця 2014 року виконанню робіт щодо облаштування приміщень соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури для забезпечення доступу людей з обмеженими фізичними можливостями та безперешкодністю переміщення всередині приміщень.

2.11. Забезпечити приведення власних нормативно-правових актів у відповідність до вимог Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”.

2.12. Забезпечити виготовлення проектної документації щодо визначення меж зон охорони пам’ятки архітектури місцевого значення: будинок земської школи, поч. ХХ ст. (охоронний номер 239).

2.13. Забезпечити корегування генерального плану с. Вербки.

2.14. Створити Реєстр приміщень житлового фонду соціального призначення згідно з Законом України „Про житловий фонд соціального призначення”, у тому числі за рахунок придбання житла на вторинному ринку.

2.15. Тримати на постійному контролі роботу торгівельних закладів у частині недопущення продажу алкогольних та тютюнових виробів дітям.  Розглядати на сесії сільської ради та прийняти рішення про обмеження продажу тютюнових та алкогольних виробів у магазинах, які знаходяться на відстані менше 300 м від навчального закладу.

Проводити роботу серед підприємців, забезпечити наявність рекламної продукції в магазинах щодо заборони продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв, тютюнових виробів неповнолітнім.

2.16. Винайти можливість проведення до 01 грудня 2014 року реконструкції дороги, що веде до дошкільного навчального закладу „Оленка“.

2.17. Тримати на постійному контролі завершення добудови приміщення дошкільного навчального закладу „Оленка“.

2.18. Вирішити питання щодо здійснення ремонту даху приміщення районного Будинку творчості дітей та юнацтва.

2.19. За наявності коштів збудувати нову будівлю сільського будинку культури.

Збільшити кількість та урізноманітнити жанрові напрямки гуртків та колективів художньої самодіяльності. Залучати якнайбільше юнацтва та дітей, зокрема пільгової категорії до художньої самодіяльності.

2.20. Вирішити питання щодо виділення коштів на встановлення телефонного апарату та комплектування книжкового фонду сільської бібліотеки.

3. Вербківському сільському голові Холоденко Л.П. інформувати письмово голову райдержадміністрації про хід виконання цього розпорядження у термін до 19 грудня 2014 року.

4. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації, відділ організаційної роботи райдержадміністрації, контроль – на першого заступника голови райдержадміністрації Чорного І.М.

 

Голова райдержадміністрації

В.М.ДУДНІК

baner
baner
baner
baner
baner
baner